REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, aby nasza biżuteria była najwyższej jakości, a zamówione produkty dotarły do Państwa w idealnym stanie. W przypadku stwierdzenia wady produkcyjnej, istnieje możliwość zareklamowania zakupionego produktu.
W razie zastrzeżeń co do stanu przesyłki lub obaw związanych z jej kompletnością, Kupujący jest uprawniony do odmowy jej odbioru bądź odebrania jej w obecności doręczyciela za protokolarnym sprawdzeniem zgodności stanu wyrobu z załączonym dokumentem (faktura, lub paragon). Niedokonanie tych czynności jest równoznaczne z odbiorem wyrobu bez zastrzeżeń. Reklamacje należy składać pod adresem mailowym sklep@kuzniasrebra.pl, dzwoniąc pod numer Biura Obsługi Sklepu 41 241-21-01 lub poprzez wysłanie reklamacji w formie pisemnej na adres pocztowy Sklepu. Do zgłoszenia reklamacyjnego niezbędne jest podanie numeru zamówienia, numeru produktu oraz danych Kupującego. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu reklamowanego produktu do Sklepu, przed upływem tego czasu Klient zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej jej rozpatrzenia.
Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na towar wolny od wad, a w przypadku braku takiej możliwości zostaną zwrócone koszty związane z jego zakupem i odesłaniem go do sklepu.
Reklamowany produkt należy odesłać na adres:
Gavran Sp. z o.o.
Janowskiego 4
25-550 Kielce
Zwrot środków pieniężnych dokonywany jest w ciągu 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji na wskazane przez Klienta konto.
Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Sklepu.
Uwaga: Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy Kupującego. Różnice w wyglądzie towarów wynikające z ustawień sprzętu komputerowego Klienta (np. kolor, wielkości lub proporcje towaru) nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru.
ZWROTY
Każdy zakupiony w naszym Sklepie produkt można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania, bez podania przyczyny, jeżeli nie posiada on żadnych znamion noszenia ani uszkodzeń mechanicznych. W tym celu należy poinformować Biuro Obsługi Sklepu o chęci odstąpienia od umowy a następnie odesłać zakupiony produkt na adres:
Gavran Sp. z o.o.
Janowskiego 4
25-550 Kielce
W przypadku odstąpienia od umowy, zostają zwrócone wszelkie koszty zakupu. Klient ponosi jedynie koszty odesłania towaru do Sklepu. Zwrot środków pieniężnych nastąpi w terminie do 14 dni roboczych, na wskazane przez Klienta konto bankowe.
Uwaga: Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie obejmuje zamówień indywidualnych, tzn. towarów modyfikowanych na wyraźną prośbę Klienta.
Załączniki: